Carnaval en de Golden Circle…

door 26 feb 2019

De ‘What’, ‘Why’ en ‘How’ van Carnaval… Alaaf!

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Emile Heerkens

Emile Heerkens

Auteur

Schrijf je in voor onze wekelijkse blog

Even een loom filmpje maken…

Even een loom filmpje maken…

Samen met mijn collega wilden we even een Loomfilmpje maken om docenten te laten zien hoe je opdrachten maakt en toewijst in MS Teams…. Vol goede moed begonnen we: Scriptje gemaakt… Helder overlegd welke boodschap we over wilden brengen… En Teams opgestart. “Waar zit...

Lees meer
Opstarten na Corona

Opstarten na Corona

  Tien pedagogische tips om je studenten weer welkom te heten Al twee maanden lang zijn onze studenten vrijwel niet meer fysiek betrokken bij ons onderwijs. Onderwijs en begeleiding vinden voor de meesten plaats op afstand en als we in het nieuwe schooljaar weer...

Lees meer
Gepersonaliseerd leren:  Omdat het ‘gemiddelde’ niet bestaat

Gepersonaliseerd leren: Omdat het ‘gemiddelde’ niet bestaat

  “ Door deze manier van leren blijf ik ook na mijn opleiding steeds onderzoeken en kritische vragen stellen, ik probeer dit nu ook in mijn werkcontext over te dragen aan collega’s ”(Wies; ROC Nijmegen opleiding VIG-3) Hierboven zie je een uitspraak van een student...

Lees meer

Vul je emailadres en je naam in

om de  casestudy te bekijken

You have Successfully Subscribed!

Vul je emailadres en je naam in

om de casestudy te bekijken

You have Successfully Subscribed!